Mustafa Ceceli Dinle, Bir Yanlış Kaç Dogru Şarkısı, Video İzle Dinle

Mustafa Ceceli Dinle, Bir Yanlış Kaç Dogru Şarkısı, Video İzle Dinle

Mustafa Ceceli Dinle, Bir Yanlış Kaç Dogru Şarkısı Dinle, Şarkısı, Video İzle Dinle, 

yaralandığımı görmüyormusun
düşmanız hazırsındır davranıyorsun
Bir yanlışım Kaç doğrumu götürüyor
gururun arkasına saklanıyorsun
ardına Kadar auction
Gönülden sevene met gönül
bizde Bir Adım gelene
biz koşarız Bir ömür
Bir anlık öfkeyle karar VERME nolur
HATASIZ kul Arda ülkesine
Bir error ettim Kabil
sana imkansız birsey vaad ettimmi Söyle
Benim aşkım sensin inan artik nolur

Mustafa Ceceli Dinle, Bir Yanlış Kaç Dogru Şarkısı, Video İzle Dinle

Mustaca Ceceli – Mustaca Ceceli Gitar Akorları ve Tabları

Mustaca Ceceli – Bir Yanlış Kaç Doğru – AKOR (versiyon 1)

Metin boyutu: ( + Büyült ) ( – Küçült)
Mustafa Ceceli – Bir yanlış Kaç doğru

Dm Bb C Dm
Yaralandığımı görmüyor musun?
Dm Bb
Düşmanız gibi davranıyorsun
Gm
Bir yanlışım kaç doğrumu götürüyor?
Am Bb Am
Gururun arkasına saklanıyorsun

Dm Bb C Dm
Ardına kadar açık gönülden sevene bu gönül
Dm Bb C Gm Am
Bize bir adım gelene biz koşarız bir ömür

Dm Bb C
Bir anlık öfkeyle karar verme ne olur
C
Hatasız kul olmaz bir hata ettim kabul
Bb Am Dm
Sana imkansız bir şey vadettim mi söyle
C Bb Am
Benim aşkım sensin inan artık ne olur

Bir Yanlış Kaç Dogru, Kaç Yanlış Bir Doğru, Mustafa Ceceli, ustafa Ceceli dinle

Etiketler: , , , ,

Bir Cevap Yazın

